torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag

Idag ska jag ha mycket gjort! Städa, packa, pyssla lite innan Robin kommer hem. Får se hur det här inlägget blir för Theodor är inte i lekhagen så han är lite överallt:p
Här är en spegel Theodor fick från Libero. Han hann kladda ner den ganska snabbt:p
En t-skjorta från samma ställe.
Dagens Theodor:)
Får hela tiden höra att han inte har hår på huvudet. Bildbevis på att han visst har det! (Fick använda macro men ändå:P)
Placeringskorten in progress.
Våra stackars stackars kycklingar som står i "påskgräset".
Vet inte hur det gick till men påskgräset började aldrig växa:( ALLA kan odla påskgräs, men tydligen inte jag.
Får se om Theodor får samma intresse för symaskinen som jag har;)

Det var lite bilder det:) Det känns fräscht att vara uppe så här tidigt! Theodor har varit gnällig inatt. Jag kände det på mig redan när jag la mig igår och mina misstankar stämde. Fick vara uppe med honom två gånger under natten. Robin började redan 8 idag så Theodor vaknade av hans alarm, tror jag.
Det är grått ute idag. Trist. Hoppas att det blir soligare. Nu ska jag plocka i diskmaskinen och packa väskan:) På samma gång som jag ska hålla koll på Theodor som för dagen inte trivs i lekhagen. Hoppas att ni har sovit gott:)

3 kommentarer:

  1. Nåmen... ti får ga i gyttjo iställi tå ;) Hä e vårigt hä å!

    SvaraRadera
  2. Lekhage..? ni har ett barn och inte ett djur..uffuff

    SvaraRadera