tisdag 19 april 2011

Samtal

Äntligen tog jag tag i saken och ringde till rådgivningen för att boka ett års kontroll åt Theodor. Sen ringde jag också till brudklänningsbutiken och beställde tid för provning av underkjol. Så nästa veckas onsdag ska jag dit. Mycket inplanerat nu! Borde ännu ringa och fråga om vi kan kolla in festlokalen i helgen och så ska vi boka möte med kantorn.

21/4 - Vigselsamtal
27/4 - Underkjolsprovning
28/4 - Till läkaren angående min snuva
7/5 - Till blombutiken och bestämma blommor
28/5 - Bröllop!
1/6 - Theodor 1års kontroll

Ojoj... Det är en hel datum att hålla reda på kommande månad. Och flera kommer det. Meeeen, jag försöker att inte stressa upp mig:) Jag är optimistisk, men inte tidsoptimist. Hur det nu går ihop?! Det som är mest stressigt med bröllopet nu är Robins klädsel. Han har redan kostym men nya skor, slips, manchettknappar, skjorta(?) behövs. Dessutom hade han kanske tänkt beställa nya glasögon tills bröllopet vilket det börjar vara tid att göra nu. Men alla som känner honom vet att han är ganska "i sista minuten", men jag vill inte stressa honom heller. Nå ska nu försöka få iväg honom till optiker för hans nuvarande glasögon börjar tappa färg så de är kanske inte bröllopsfina längre. Om han inte sparar håret så långt så det kommer över bågarna;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar