måndag 18 april 2011

Så snäll

Theodor är nog världens snällaste "bebis" idag:) Han är så lugn, glad och nöjd. Ska väl egentligen inte skriva såhär för då brukar det vända... Robin är hemma nu igen. Han köpte hem god mat! Nam nam:) Kanske får i mig lite mat ikväll. Har ätit några Tuc kex idag bara. Jag vet inte hur många av er som tror att jag är gravid, men det är jag inte. Robins mamma frågade om jag var det i helgen när jag åt så dåligt. Längtar verkligen inte efter att bli gravid igen nu när jag kommer ihåg hur jobbigt det är att må illa och inte ha matlust... Nå, igår kväll fick jag i mig ganska mycket mat så kvällar verkar fungera bättre:) Theodor äter nästan ingenting han heller... Så det är något som vi båda har fått. Han lyckades, till min förtjusning(...), kakka ner sin pyjamas i morse. Blä. Nu ska jag nog snart börja med maten! Klockan har hunnit bli mycket och matlusten kommer sakta tillbakakrypande:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar