onsdag 13 april 2011

Pyssel

Jag sitter och försöker komma på hur jag ska göra programhäftens pärm. Lite svårt att komma på någon bra och enkel idé men jag tror att jag vet hur jag ska göra nu:)

Min bror ringde annars just och berättade att han klarade teoriprovet! Så imorgon ska ha köra upp! Hoppas att han klarar det också:)

Theodor somnade nu igen. Bara ca 2½ timme kvar innan jag ska på Me & I party.

Jag är lite nervös hela tiden inför bröllopet. Är en hel del pyssel som ska göras ännu och jag vill inte att det ska se riktigt slarvigt ut. Borde skaffa en pappersskärare. Skulle verkligen underlätta ibland! Men alla prgrampärmar är redan utklippta. Inte så jätte rakt men det får duga. Innehållet i programbladet är ju som sagt klart redan och det är skönt! Ska bara fixa dit en bordsplacering också men den kan jag inte göra innan alla anmält om de kommer eller inte kommer. 17 dagar kvar att anmäla sig:) Får se hur många vi får ringa och påminna:p Nästa vecka ska vi på vigselsamtal! Och på lördag ska jag på provkamning! Och beställa blommor ska vi också i helgen. Ikväll får jag antagligen reda på vilken slags blommor vi kan ha på borden. Under påskhelgen har vi tänkt titta på festlokalen. Hoppas att allt fixar sig med högtalare, men som det ser ut nu så kan det bli knepigt. Lite dyrt att hyra... Men får se om vi på något sätt kan fixa det. Ska köpa ett brudpar att ha på kakan när vi är inne i stan:) Börjar må lite halvdåligt när jag är nervös. Bläh. Nu ska jag ta ett gas saft och inte tänka på bröllopet en sekund:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar