onsdag 13 april 2011

God morgon också

Fjärde natten i rad som Theodor bara vaknat en gång, och då har Robin ändå varit vaken så jag har inte märkt av något alls:) Så skönt att få sova! Theodor vaknar lite efter att Robins alarm kommer på.

Knäckebröd på morgonen
Min frukost:)
Nya halkstrumpbyxor:)
Snön fortsätter smälta:) Jag skyfflade bort en hel del förra helgen och så fixade jag en gång i mitten an terassen:)
Robin och Theodor igår:)
Idag har vi inte planerat in mycket. Ska på Me & I party ikväll till en mamma ur mammagruppen:) Har aldrig varit på ett Me & I party förut.
Theodor ska sova snart. Jag sitter och lyssnar på eventuell bröllopsmusik. Och nu glömde jag att posta även detta inlägg när jag planerat. Suck. Blir så inne i det jag håller på med på samma gång:p Och Theodor sover:) Försöker fundera ut var man hittar bröllopstårtdekorationer annat än vid Tiimari...

5 kommentarer:

  1. Vannifrån ha ni köpt halkstrumpbyxona? :) Sko vill köp sånde åt devin å men ha int hitta nainstans.

    SvaraRadera
  2. Sinelli, burkar vara billigare än Sinooperi de saker jag handlat iaf.

    SvaraRadera
  3. Tack för tipsen!:)

    Caroline: Halpa-Halli e enda ställi som jag har hitta dem på:)

    SvaraRadera
  4. Minimani har no na bröllopstårtdekorationer å tror ja :) Kanstsi di tilåme finns vi prisma el. citymarket?

    SvaraRadera