söndag 10 april 2011

Förlovningsdag

Idag är det ett år sedan vi förlovade oss! Känns helt otroligt att ett helt år redan har gått. Och vilket år det har varit:) Nästa förlovningsdag är vi gifta så det här är den enda "riktiga" förlovningsdagen förutom förra året då. 48 dagar kvar till bröllopet!

Bjuder på lite bilder:) Gissa vad vi gjorde igår?Jo, vi var ute på cykelpremiär! (Och min gamla Cresent är verkligen inte anpassad för att ha en cykelstol på sig eller att byta sits. Men den får duga i år för cyklar är ganska dyra...) Theodor tyckte om att sitta på cykeln:) Vi var inte långt, utan bara runt vår väg.
En glad Theodor igår. Så här ser han ut utan solglasögon:)
Vi började vår dag med en ordentlig frukost dagen till ära:) Kände mig som en duktig fästmö:p
Och Theodor, som redan druckit välling tidigare på morgonen, fick nöja sig med knäckebröd:)
Vi fick för övrigt sova hela natten inatt, och när Theodor vaknade runt 7 åt han och somnade om i vår säng så vi sov till halv 10! Snacka om lyxig start på dagen:) Igpr tittade vi på Knight & Day. Riktigt okej film:) Blev lite sent innan jag somnade för jag hade glömt att hänga upp tvätten. Men jag känner mig riktigt pigg och utvilad:) Idag ska vi på födelsedagskaffe till Robins storebror som fyller år imorgon. Hoppas att ni får en riktigt skön och solig söndag! Här skiner solen verkligen och det är 20+ på terassen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar