tisdag 22 mars 2011

Vårsol

Borde verkligen gå ut idag i det fina varma vårvädret men mina ben håller inte, tror jag... Är alldeles slut i dem efter allt gående igår och springande i förrgår. Sitter inne istället och försöker komma på vad som ska med i festprogrammet på bröllopet. Det är svårt. Men jag tror att jag eventuellt börjar ha något lite på klart.

Ojdå. Hittade komma knappen till miniräknare i munnen på Theodor just! Tur att han inte åt upp den eller satte den i halsen i alla fall. Skrämmande.

Ja, tillbaka till festprogrammet. Jag vet inte om brudparet egentligen brukar göra programbladet själva men så gör vi. Vi är inte så klassiska på alla punkter. Robin vill ha så lite uppmärksamhet som möjligt så det gäller att få programbladet underhållande då istället. Vet inte om han går med på att ha någon allsång men jag tror nog att han kanske gör det. Ska fråga honom när han kommer hem. Han är för övrigt i skolan mellan 10 och 16 idag så vi har några timmar till att fördriva innan han kommer hem. Nu ska jag sluta att tråka ut er med en massa blarr:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar