tisdag 1 mars 2011

Vår månad

Kan inte låta bli att tycka att mars är en vårmånad. Det är väl nog minusgrader ute men snön smälter i solen:) Vi var ute på en liten promenad i skogen här och sen gungade Theodor lite för första gången:) Jag fick en massa snö i skorna:p Robin borde komma hem så småningom och bara tvättmaskinen har snurrat färdigt sen så ska vi åka in till stan. Min syster ska på bussen och Theodors faster ska till Theodors farbror och sambo:) Så vi kommer att vara bara 3 här nu 2 nätter (som vanligt) men det kommer att kännas tyst!:p

Jag längtar så otroligt mycket efter våren nu! Men alla hundskitar skulle få ta och försvinna. De finns överallt ju! 20 cm mellanrum längs alla trottoarer... Inte alls roligt, endast äckligt. Nästa månad är det under en månad kvar till bröllopet:D Men ändå är det 3 månader minus en dag kvar:p Nu är alla inbjudningar klara:) Så nu ska de bara adresseras och postas iväg:) Eller ges bort:p
Det blev inga bilder idag heller. Usch vad tråkig jag är... Men min kamera fungerar inte. Ska försöka få in några bilder här någon dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar