onsdag 30 mars 2011

Vals

Hittade DEN. Alltså låter som vi ska valsa till:) Riktigt nöjd är jag! Men tror inte att jag avslöjar vilken det blir ännu;)

Sara for just hem. Det var riktigt trevligt att ha henne här och tiden flög iväg! Plötsligt var Theodor övertrött men han somnade snabbt:) Jag trodde för ett långt ögonblick att jag tappat bort vår kamera! Men hittade den efter en stund i en väska som vi hade med till grannen förra helgen, tur det! Theodor sover nu och vi har inte ätit någon kvällsmat kom vi på! Så nu blir det att grilla lite smörgåsar tror jag:) Börjar bli trött också så... Har haft det till tisdag hela dagen idag, men det är ju onsdag! Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Grilla smörgååsan e nami nami :P

    SvaraRadera
  2. Jättetrevligt var e! Tack för att ja fick komma! :))

    SvaraRadera