söndag 27 mars 2011

Vad är klockan?!

Sommartid nu eller? Min telefon och dator har tydligen uppdaterat sig automatiskt så nu skickade jag ett meddelade åt Emma pinsamt tidigt imorse...

Vad annars då. Theodor sov ganska så bra inatt! Fick ge nappen åt honom några gånger men han åt inte så:) Vi fick sova till 9 ändå! Men jag trodde att vi hade sovit en timme mera... Dessutom tittade Robin fel på klockan i köket så det förlängde tiden jag trodde fel:p Jag vaknade med ont i halsen och är ganska snuvig så får nog ta det lugnt idag.
Har gjort egen mat åt Theodor ganska många gånger nu:) Börjar känna sig lite duktig nog:p Men det finns inte mycket ork över till att göra mat åt oss så Robin har fått hjälpa till ganska mycket. Nu ska jag underhålla Theodor:) Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar