fredag 11 mars 2011

Sjuk, sjukare

Theodor hade 38.6 graders feber i morse men var hur pigg och glad som helst. Natten var ganska jobbig men jag överlevde:p Theodor orkade bara vara vaken lite på en timme nu på morgonen innan han somnade igen. Det är väl tröttheten som är det enda tecknet på att han är sjuk. Robin är i princip frisk nu. Lite huvudvärk får han om han står upp och svänger för mycket på huvudet:p Men han är i skolan nu i alla fall. Vi vet inte riktigt hur vi gör med helgen. Skulle gärna åka norrut men om Theodor är febrig även på eftermiddagen så åker vi åtminstone inte idag. I och med att han verkar så opåverkad av febern så tror jag inte att det är hela världen om vi åker iväg och har har stegring.
Det har snöat inatt. Och i morse. Jag hatar det. Borde ut och skotta men Theodor kan inte sova ensam inne och jag kanske inte ska ta ut honom med feber så det blir inte till något... Grannarna kommer att tro att vi är lata och jobbiga som inte hjälper till med skottandet...
Så här höga är snövallarna som man ska skotta upp snön på här...
Den del av lägenheten jag är mest nöjd med:)
Mina blåmärken efter gårdagens skottande... Bilden är tagen igår så de har blivit lite större till idag.
Theodor:)

Lång kille:)
Glad liten en:)
Och sist men inte minst, Theodor som står utan stöd! Japp, det hände igår:) Nästan en halv minut i sträck står han:) Han hade skor på sig så då gick det bättre men vi provade utan skor också och han står! Lilla älsklingen:) Men han tycker inte om att stå om han inte får ha något i handen att titta eller pilla på. Trist att bara stå:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar