torsdag 24 mars 2011

Redan torsdag

God morgon!:)
Tiden går otroligt snabbt! Redan torsdag! Och Robin har ingen skola imorgon eftersom det är pampas nationaldag:p Får se om han kommer med en sväng till öppna daghemmet:) Eller så skippar vi det den här gången. Imorgon ska vi i alla fall och handla inför helgen för på fredag är det kalas! Bibbi och Jacki har kalas hemma hos Kaitajärvis:p
LänkBananätande Theodor igår.
Igår kände jag mig riktigt duktig som lagade mat åt Theodor själv, båda målen! Tror inte att jag gjort det förut. Dessutom fick han en banan till mellanmål och en halv till efterrätt. Gröt på kvällen men det var grötpulver. När det är slut ska jag börja koka riktig gröt istället. Kanske är lite mer mättande (och billigare). När Theodor var yngre hade jag ingen ork till att koka egen mat åt honom men nu börjar jag har motivation till att göra det och så känner jag mig duktig efteråt:) Idag ska jag vara ännu duktigare och tvätta kläder, diska och städa:) Så datorn får inte lika mycket uppmärksamhet för en gångs skull:p
Håller tummarna att allt går bra för min mor som ligger på operationsbord idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar