tisdag 8 mars 2011

Natten då

Natten gick lika bra som förra natten:) Theodor vaknade en gång bara och somnade om efter att ha fått nappen i munnen:) Men hans ena uppvaknande blir hela tiden senare på natten så inom en vecka siktar jag på att han ska sova hela natten:) MEN jag ställer in mig på jobbiga nätter ännu nog! I morse sa Theodor mamma på riktigt:) Annars har det mest varit mammammamma. Pappa får fortsättningsvis heta babbabba eller babba ibland:p
Kvinnodagen och fastlagstisdag idag då. Har redan ätit min beskärda del av fastlagsbullar:p Tror inte att Robin kommer ihåg att det är fastlagstisdag idag. Studerande brukar väl fira på sitt håll:p Men Robin brukar inte vara med på det. Kvinnodagen skulle jag inte ha vetat att det är om jag inte varit inne på google:p Nog för att jag och svärmor i helgen räknade ut att det är på fastlagstisdagen. Trodde att kvinnodagen redan hade varit typ i januari! Inte för att någonting speciellt någonsin har hänt på kvinnodagen men ändå bra att veta om den:) Ha en trevlig kvinnodag alla kvinnor där ute!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar