onsdag 30 mars 2011

Nästan bra natt!

God morgon alla!:)
Theodor somnade redan 8 igår och sen sov han till 3 på natten. Jag skulle flytta honom till rätt ända av sängen när jag kände att han var blöt. Blöjan hade tydligen läckt så vi fick stiga upp och byta på honom. Men han somnade om ganska snabbt efter det och sov tills Robins alarm väckte oss halv 8. Så riktigt okej natt:) Hoppas på en hel natt snart!
Idag kommer min väninna hit, antar jag:) Skoj! Hon har inte sett vår nya lägenhet ännu:) Borde dra hit mina syskon någon gång och se på lägenheten vår också:) På tal som syskon så fyller min lillebror 18 om ca 2 veckor! Har svårt att fatta det riktigt. På fredag ska han antagligen köpa bil men vi tänker komma med och se att det nu inte är något riktigt stort fel på den som min lillebror inte har märkt (nog för att han börjar vara bättre än oss på bilar snart...). Det som jag är mest nervös inför hans bilköp är att han ska köpa den den 1:a april... Kanske inte det bästa datumet:p
Ja förresten, Theodor kakkade i pottan idag också!:) Fri från bajsblöja i 3 dagar nu! För i förrgår så höll han sig hela dagen:p Nu leker han i hagen, jag dricker té och chattar med min mamma på FB på samma gång som jag bloggar:) Många bollar i luften, det är jag det:)

1 kommentar:

  1. Jag ska träffa sömmerskan som ska fixa det sista på brudklänningen 1 april :P

    SvaraRadera