söndag 20 mars 2011

Mars 2010

Ja, såhär såg man ut för ett år sedan! Har blivit lite smalare sen dess;) Har ibland fortfarande svårt att förstå att vi har en liten plutt och på samma gång svårt att förstå att han inte alltid har funnits! Helt sjukt hur fort tiden går! (Saknar magen...)
Jag är ganska slut efter dagens joggingrunda med Emma. Men jag sprang 1,5 km i ett sträck utan större problem! Dessutom med uppförsbackar! (Emma sprang nog också lika bra. Men hon ligger långt före mig konditionsmässigt så det är inte lika häftigt;)) Tredje gången vi är ute och springer nu, tredje gången i hela mitt liv(typ) för mig så jag är verkligen nöjd! Och verkligen helt slut! Är så otroligt trött på att vara förkyld hela tiden... Hostar en del nu när jag är är hemma så det får nog bli paus på några dagar nu. Vet inte hur det är normalt att känna sig efter att man tränat eftersom jag är en sån soffpotatis... För ett år sedan hade jag orsak till att vara det;)

1 kommentar:

  1. hittade dig på familjeliv, ja har också fastnat för namnet Theodore :) har BF den 3 aug:)

    SvaraRadera