söndag 20 mars 2011

Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min blåbärspaj blev jättegod!

Vad gjorde du kl 08 i morse: Sov ♥ LänkVad gjorde du för 15 min sedan: Tränade(!)

Det sista du sa högt: "Det kliar på huvudet"

Det senaste någon sa till dig: "mmmmm" (Theodor)

Vad har du druckit idag: Saft och kaffe

Vad var det senaste du åt: Blåbärspaj

Vad var det senaste du köpte:Mat

Vad är det för färg på din ytterdörr:Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt

Godaste glassmaken: Choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:Njaäa...

Sover du tungt:Första timmarna, jo

Drömmer du mardrömmar: Ibland

Trivs du med ditt jobb: Som vårdledig med sonen, jodå:)

Favoritklädsel: Klänning!

Favoritlåt just nu: Hollywood dreams

Vad ser du om du tittar till höger: Soffa, Robin Theodor, Dator

Vad gör dig glad just nu: Att jag nyss orkade springa 1,5km utan paus utan problem!!!

Vad ska du göra härnäst: Mata Theodor

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad men lite slut:p

Favoritgodis: Surt:)

Kläder just nu: Tights och bh...*skäms*

Sommarplaner: Vara ute mycket! Och njuta av livet som nygift:)

Hur många kuddar sover du med:Två

Spelar du något instrument: Fiol, Piano och lite gitarr

Morgon eller nattmänniska: Ingetdera:p Men mera natt

Vad är viktigast för dig: Theodor och Robin

Är du kittlig: Ibland

Snarkar du: Inte vad jag vet om, men jag mummlar i sömnen ibland;)

Stjärntecken: Skytt

Äckligaste insekten: Fästingar

Längtar du mest efter just nu: En dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar