onsdag 16 mars 2011

Busungen:)

Theodor sitter för tillfället och rensar ur min börs:p Bra att någon kommer sig för att göra det;) Innan dess så kröp han iväg till Robins arbetsback och började gräva bland skruvmejslar och liknande:p
Emma var hit på kaffe, förlåt TÉ för en stund sedan:) Nice nice:p Robin borde komma hem så småningom också:) Ska bli lite duktigare på att fota så ni får något att titta på:) Borde skaffa en liten kamera åt mig som är behändig att ha med vart man är går. Min gamla gick ju sönder... Så nu är det vår stora nästan systemkamera som används:p Nu ska jag söka efter erbjudanden på glasögon. Robin är i behov av nya och jag behöver glasögon också, fastän optikerna påstår annat. Ser ju inte skyltarna när jag kör bil och inte löven på träden heller så... Min syster har ett par skitsnygga glasögon som är med samma skärpa som jag ska ha så kanske jag tar dem istället;)

1 kommentar: