torsdag 10 mars 2011

Ännu en jobbig natt

Theodor var gnällig inatt. Men han klarade sig utan välling. 37.7 graders feber(?) idag så ingen mamma-barn träff (vilket jag i morse kom på att är idag) och ingen babysim. Knappast öppna dagis imorgon heller. Robins huvudvärk håller i sig ännu och jag har ont i ryggen/axlarna. Börjar väl med muskelvärk. Skulle annars tro att det kommer från snöskottandet igår men det började redan igår så det är nog tyvärr inte därifrån. På tal om snö då har det snöat inatt. Vet inte exakt hur mycket men hoppas på att inte behöva gå ut och skotta! Det är vi som har gårdskarlstur den här veckan vilket inte passar sig särskilt bra nu när ingen av oss är i riktigt bra skick. Eller jag har ju ingen feber så jag KAN ju egentligen nog skotta ute men helst inte. Får se hur vi gör i helgen. Hade tänkt åka norrut och fira Theodors farmor som fyller år men får se i vilket skick vi är. Och om hon ens har blivit frisk till dess för hon har varit/är också sjuk... Den här veckan blev då verkligen inte vad jag hade tänkt mig! Har en hel del mat i kylskåpet som borde ätas men matlusten har inte varit på topp här riktigt. Nu ska jag klä på Theodor och försöka underhålla honom. Han verkar inte så sjuk för han beter sig helt som vanligt, kanske lite gnälligare speciellt när han är trött och tröttare är han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar