torsdag 10 februari 2011

torsdag

Hade det till att vara torsdag igår så jag blev lite besviken när Simpsons och Beck uteblev. Igår fick Theodor brev att han ska till tandläkaren sista februari:) Och jag fick ett brev att jag får selektivt tillägg 200€ i månaden från Vasa stad! Glad:D Inatt var det inte alls roligt att stiga upp och mata Theodor. Började allvarligt överväga att flytta honom till vårt rum så att jag inte behöver gå så långt. Idag har jag hunnit baka jultårtor:p 10½ månad för tidigt:) Robin börjar först halv 1 idag fick han veta igår kväll:) Så han är hemma ännu och vi har just ätit brunch:p Theodor är nöjd i lekhagen för en gångs skull:) Och jag fick just 2 stötar av datorn... Kanske borde köpa en ny?!
Ikväll ska vi på babysim:) Och imorgon kommer jag antagligen inte att uppdatera så mycket för vi ska in till stan antagligen redan från morgonen:) Vi ska till öppna daghemmet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar