söndag 20 februari 2011

Söndag

Igår kväll var vi över till Joacim, Emma och Lucas:) Åt paj och umgicks:p Riktigt trevligt:) Theodor somnade halv 9 där men vaknade sen innan vi for hem. Han åt välling både ca 12 och ca 6. Men han fick välling istället för gröt på kvällen så det var väl därför. Fick i alla fall sova till kvart över 9 i morse:) Jag och Emma var ute på länk i dag också:p Första gången jag på allvar varit på länk och det gick över förväntan trots att min kondis är dålig. Theodor och hans pappa var ute och åkte pulka så länge och när jag kom hem igen så gick vi på en kort pulkapromenad:)
När jag satt och åt idag märkte jag att Theodor igen stod i lekhagen utan att hålla i sig, men också denna gång så föll han inte:) Duktig pojke:) Nu ska han få mat så småningom:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar