onsdag 2 februari 2011

Nerver

Nu börjar jag bli lite trött på Theodors gnäll. Robin är ännu på jobb och vet ännu inte om vi ska måla om lekhagen idag eller inte. Det är alltid på kvällen när jag tagit hand om Theodor över 8 timmar i sträck som jag börjar tappa nerverna. Förstår inte hur ensamstående mammor klarar av att ta hand om barn själva! Behöver nog Robin. Men om man inte hade någon annan så kanske man skulle lära sig att ta hand om barnen själv. Man anpassar sig väl efter situationen. Man överlever utan sovmorgon t.ex. Något som jag förut inte trodde var möjligt men nu har jag själv bevisat det med 8 månader utan sovmorgon:P

1 kommentar:

  1. ..allting blir man van mee men noo er he skönt att vara två. (sejr jag som int ens fått bååni, men ja kan ju tänk me..) Tycker att he e viktit tå man e två rej tå man väntar.

    SvaraRadera