torsdag 10 februari 2011

Kallt

Jag har verkligen tröttnat på vintern nu! Förra vintern gick jag bara och längtade efter våren hela tiden för då skulle ju vår Liten komma:) (Sist och slutligen hann det ju bli sommar innan han tittade ut:P) Tänkte då att nästa år kommer jag inte att längta efter våren så mycket för då har jag en liten bebis att ta hand om. Nu är det -15, -20 i morse. Så kallt att man helt enkelt inte vill vara ute. Om man ska ut nu på vintern så ska 100 lager kläder på Theodor och det tar hela halva dagen eftersom han inte vill sitta stilla. Varför njöt man inte mera i somras när man kunde sätta ner Theodor i vagnen med bara ett lager kläder på och köra ut? Tänk så skönt att bara behöva sticka fötterna i skorna och gå ut! Eller skor behöver man ju egentligen inte ens! Det ska bli så skönt med sommar här:) Grilla på terassen tillsammans med Joacim & Emma, vara med Theodor, Emma och Lucas i lekparken med bara armar:p Ligga på gräsmattan. Cykla! Om jag börjar bli trött på vintern?! Jodå! Snart kommer grannarna hit på kaffe:D

2 kommentarer:

  1. Det är inte såå långt kvar till sommaren ändå =P bara "några" månader.

    SvaraRadera
  2. Hehe, intalar me he sama. Att nästa vinter far snabbt tå ja har Keijo ti ta hand om ;D

    SvaraRadera