torsdag 24 februari 2011

Bättre natt

Theodor vaknade först halv 4 och åt. Han vaknade några gången när jag ännu var vaken igår kväll men jag fick sova till halv 4:) Efter det vaknade han lite oftare och han vaknade på riktigt halv 9. Inte så illa:) Men det blir inget babysim för vår del idag vilket är ganska trist. De ska fotografera bebisarna när de dyker idag. Men om tillräckligt många är sjuka så tar de med kameran nästa gång också. Inte för att jag hoppas på att andra bebisar är sjuka. Idag ska vi en tur över till grannen och äta upp hennes igår nybakade muffins:D
Theodor är fortfarande lite hostig men verkar annars pigg så jag antar att vi åker norrut imorgon. Kanske till och med vågar oss till öppna daghemmet om Theodor blir lite bättre:) Han borde ju inte smitta mera nu när det bara är torrhosta han har. Jag är också lite hostig men å andra sidan är jag förkyld hela tiden så det är inte så stor skillnad. Tror att min konstanta förkylning sedan några år tillbaka har något att göra med att jag har för mycket blodplättar.
Robin börjar skolan om 15 minuter och han står i köket och fixar ihop frukost åt sig. Jag skulle inte överleva att vara så sen till skolan men på den punkten är vi väldigt olika!:P Jag är alltid i tid, helst lite väl länge på förhand:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar