onsdag 2 februari 2011

Ajj...

Min axel/nacke kändes helt ok i morse. Jag vaknade redan 7 men låg och drog mig till lite över 8. Fick äta frukost i fred innan Theodor vaknade 9. Men när jag lyfte upp honom så skar smärtan i nacken igen så nu är jag tillbaka på ruta noll.
Igår hämtade vi våra soffor. Jag sträckte armen eller något när jag lyfte den tyngre. Känns bättre idag nog. Var helt slut igår kväll. Därför steg jag inte upp 7 i morse. Theodor åt inatt men jag var så trött så Robin steg upp och gav välling åt honom. Han fick lite gröt nyss också. Idag ska Robin till jobbet på eftermiddagen och ikväll ska vi kanske och måla om Theodors lekhage. Imorogn står babysim på schemat. Theodor säger rrrr jätteofta:p Nya favoriten:) Idag är jag inte på speciellt bra humör. Kanske dagen blir bättre senare. Ska titta på nyaste One Tree Hill avsnittet i alla fall:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar