tisdag 4 januari 2011

Stjäl tid

Oh boy! Bloggandet blir verkligen lidande nu när Theodor rör på sig! Dessutom är han gnällig ofta. Tror att den andra tanden också är på väg upp men han låter mig verkligen inte känna efter. Lite separationsångest medblandat i det hela misstänker jag. Men nu ligger han i sängen och pratar. Det är inte sovdags ännu men han var så gnällig på golvet så han fick lite miljöombyte:)
Igår kväll somnade Theodor redan halv 9! Rekord:) Sen vaknade han nog under natten och åt. Jag somnade jättesent igår. Theodor vaknade under natten och åt. Sen vaknade han 8. Han fick komma bredvid mig i sängen och där somnade vi båda två och sov till halv 10:) Så skönt! Jag behöver min sömn:p Men jag var nog lite dum igår som var vaken till 2!
Jag borde fixa ihop lite mat åt mig här nu när Theodor inte kommer åt julgranen eller dylikt. Jag kommer att plocka ner julgranen senast efter helgen om vi inte är här under helgen. Vi fick hem ett brev från församlingen idag om babykyrka den 16 januari. Någon som ska dit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar