tisdag 18 januari 2011

Snö snö snö

Det snöar jättemycket ute nu. Helt otroligt vad det vräker ner!

Idag var vi på mammabarn träff:) Det var riktigt roligt! Theodor var lite rädd först men blev nog nöjd efter en stund:) Ovant med så mycket bebisar, men det ska det bli ändring på för på fredag ska vi ta oss till öppna daghemmet:) Kanske med pulka till och med?!

Annars har i inte gjort så mycket idag. Det gick ganska mycket tid åt träffen och när vi kom hem så fick Robin ha Theodor en stund så jag fick vila upp mig lite:) Nu ligger jag i sängen och har dator med mig (nejgo?!) och orkar inte gå och lägga mig ännu. Klockan är ju inte alls mycket! Theodor sover, Robin är på sin dator så det är ganska lite som händer nu. Skönt!

Om ni vill se bilder från idag så gå in på Carolines blogg:)

Andra bloggar ni kan kolla in om ni har tråkigt är:
Ann-Sofie - En av mammorna i mammabarngruppen
Sara -Min barndomskompis som väntar sitt första barn
Linn -Vasabo som fick sin dotter i vecka 29
Mikaela -En tjej som har haft svårt att bli gravid men äntligen har lyckats
Mikaela -15 årig tjej som ganska nyss fått sitt första barn
Andors mamma -En kvinna som förlorade sin bebis för några månader sedan men nu ska fortsätta resan mot ett barn
Anna -Mamma till en tjej 2 dagar yngre än Theodor
Emma -Min gravidkompis som har en son som är ca 9 månader
Linda -Småbarnsmamma med cancer

1 kommentar:

  1. Okej så vi e int enda som har lite problem me ekonomin före mamma-ledihejtn...Tur att ni klara er, vi komber ju noo ti klar oss å he e bara så obehaglit att tänk att man int får na pengan nästa mååna.. Men va kan man tå di int vill ha nan som e gravid i arbejti vi Cittari.

    SvaraRadera