tisdag 11 januari 2011

Slappar:)

Theodor sover:) Så skönt! Då får jag ligga stilla på soffan en stund och bara slappa:) Annars är det en massa spring efter Theodor. Man blir ju helt slut:) Idag när jag var i duschen hade jag Theodor med mig i babysittern bredvid duschen. Men vi får nog sluta använda sittern nu för hela sittern föll framåt när han satt i den! Han rör på sig så mycket nu så det går inte mera. Som tur var skadade han sig inte. Han grät inte ens så det var väl inte så traumatiskt för honom:)
Om en timme ska vi träffa 2 av mina väninnor och gå på café:) (Så vuxet det låter:p) Jag ska som sagt också försöka hitta ett midjebälte:) Undrar hur länge han tänker sova? Han kanske sover vidare i vagnen när vi går in till stan:) 0 grader ute nu:) Så otroligt härligt med så här varmt väder! Kallast blir det på lördag. -9 och det är ju inte så farligt kallt:) Men jag längtar något enormt till våren! Eller först längtar jag tills vi ska flytta om (trummvirvel) 2 veckor!:D Ungefär:p Det är ju inte alls länge kvar tills dess! Inte alls:) Får nog börja packa ner lite mer saker så småningom, men idag lär jag inte hinna:) Jag älskar att ha fullspäckat schema, så länge det är roliga saker det handlar om:) Nu ska jag läsa lite bloggar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar