tisdag 11 januari 2011

Ny dag

Theodor sov 12 timmar inatt, men inte i sträck. Men det är bättre att han äter en gång per natt än att han är vaken till 12. Jag skulle gärna ha sovit lite längre i morse än till 10 över 9. Vaknade inte av att Robin steg upp. Han är i skolan nu. Han har en ganska fullspäckad period framför sig. 8-4 nästan varje dag så det är mycket egentid för oss här hemma:p Idag ska jag in till stan igen. Har åter en gång slarvat bort min favoritaccecoar, mammas gamla midjebälte, så jag ska köpa ett nytt i reserv för de gånger jag tappar bort det gamla och behöver det:p Ikväll behöver jag det kanske. Skulle vara trevligt om någon vill komma på café med oss idag:)

Theodor river i gardinerna och skrattar åt mig:p Det var tydligen en rolig sak att göra:) -1 grader ute idag. Får gärna bli plus grader igen:) Det lär vara halt ute idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar