måndag 10 januari 2011

Nervös?!

Jag ska ut med en kompis imorgon kväll och jag är nervös?! Är det faktiskt så länge sedan så att jag måste vara nervös?! Sjukt:p
Theodor sover nu:) Julgranen är nerpackad och kommer inte att plockas fram i den här lägenheten mera:) Jag har ingenting jag måste göra ikväll annat än att diska en flaska åt Theodor, och det kan jag leva med:) Robins äldre bror var hit idag med flyttlådor åt oss!:) Så jag har fyllt en:p Vi åt pizza och drack kaffe:) Theodor blev arg när han inte kunde stiga upp när han låg på vår fula söndriga fåtölj men när jag hjälpte till lite gick det bra och han blev glad igen:)
Ja, vi var ju på ung mamma träff idag och vi var 2 mammor+bebisar:) Jag har träningsvärk i benen av att ha gått på stan idag. Härligt väder det var ute idag annars! Plusgrader:D Så skönt men töväder:) Nog för att jag vet att det kommer att komma 64 köldknäppar innan det blir vår på riktigt, men jag njuter för stunden:) Skaffade ett nytt bankkonto åt mig i Vasa andelsbank. Smidigare än att ha det i Kronoby. Så inom ½ år bytte/byter jag telefonnummer, kontonummer, adress och efternamn:p Drastiskt! Nu ska jag nog leta reda på vad jag ska ha på mig imorgon:) Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar