måndag 24 januari 2011

Måndag

Hemkommen från mamma träffen som var riktigt trevlig som vanligt:) Hela 3 mammor var vi och lika många bebisar:) Innan det hade jag hunnit fynda vattentät jacka och byxor med fleece i, gummistövlar, mössa och kurahandskar åt Theodor:) Nöjd är bara förnamnet:) Hittade ett par handskar och utebyxor åt mig också:) Men mitt bankkort fungerade inte på ett café... Undrar varför för pengar på det finns det nog. Snart ska Theodor äta och sen ska vi iväg och panta flaskor, köpa mat åt Theodor och hämta mera bananlådor:)
Glömde berätta att jag och Robin skottade snö i helgen på hans mammas gård och jag har ännu träningsvärk efter det:p Nu är lilla hyperaktiva killen sur så han ska få mat och sen somna i bilen:)

1 kommentar:

  1. Har du Andelsbankens kort? OP har haft na fejl på hejla nätsysteme ida tydligen, ja kuna int betal vi Cittari å he gick int ti ta ut vi otto-automatn på utsidon helder.

    SvaraRadera