onsdag 12 januari 2011

Lugn unge

Theodor är snäll idag som tur är:) Nu sitter han i sin matstol som är ihop fälld så att det blir ett bord framför honom och leker med leksaker.Robin var hemma och åt men nu är han på väg till jobbet. Så nu har vi några timmar vi ska fördriva tiden här hemma:p På ett sätt är jag lite rastlös, men ändå vill jag bara ligga på soffan. När jag blir frisk ska jag fortsätta med att packa:) Varför kommer det inget bra på tv på dagarna?!
Idag lärde Theodor sig en ny sak. Han står på soffan, och jag sitter såklart bredvid honom och ser till att han inte faller, och så sätter han händerna ovanpå ryggstödet som är lite högre än han själv och så börjar han klättra upp för det lodräta ryggstödet!:p Men det fungerar bara om han är barfota. Han har riktigt blivit en klätterapa hela pojken:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar