tisdag 18 januari 2011

Hotell

Nu har jag äntligen orkat lyfta på telefonen och boka hotellrum åt oss till bröllopsnatten. Så nu är alla punkter på "12-6 månader innan bröllopet"-listan klara:) Och det är ca 4 månader kvar:p Jag har hunnit med ganska mycket märker jag!
  • Tid och datum
  • "Värdar"
  • Kyrkan bokad
  • Lokal bokad
  • Mat beställd
  • Tårta beställd
  • Fotograf bokad
  • Frisör bokad
  • Transport bokad
  • Kosmetolog bokad
  • Hotell bokat
  • Ungefärlig gästlista gjord
  • Brudklänningen inköpt
  • Skor inköpta
  • Ringen inköpt
  • Färgtema bestämt
  • Inbjudningskorten klara på utsidan
  • Servetter, ljus, dekorationssand inköpt
  • Tiara inköpt
Ligger bra till tidsmässigt i planeringen tycker jag:) Så nu får jag bara slappa hela våren, haha:p Hinner nog inte med så mycket planerande när Theodor är överallt:p Han somnade av sig själv i sägen för en stund sedan! Så skönt! Är på lite dåligt humör idag så det är trevligt med en liten paus:)

1 kommentar:

  1. Ojojoj va du ha vari aktiv :) Blir noo säkert ett fiini bröllop. Å du har rätt me att tidn gar snabbt, he e ju hejlt sjukt! Ja hadd hejlt glömd bort att du å var på praktik i Krombi Mejeri. Vannifrån fick du pengan furi du foo på mamma-ledit tå?

    SvaraRadera