onsdag 26 januari 2011

Bedövad

Kom just hem från tandläkaren. Måste dit igen en gång för jag har ett hål till. Usch vad jag hatar att vara till tandläkaren! Kändes som att bedövningssprutan gick genom kinden på mig. Blev borrad både upp och nertill så ni kan tänka er att jag är helt borta i halva ansiktet nu. Robin var hemma med Theodor och Theodor sov precis hela tiden! Lite lyx att vakta ett barn endast när det sover:p Han ska iväg till jobbet nu och om ca 4½ timme ska vi börja flytta lite smått:) Hoppas att bedövningen släpper lite tills dess... Det som är jobbigast med tandläkarbesöken är räkningen efteråt... Kostade över 100€ sist och lika dyrt lär det bli nu.

Det är väldigt konstigt väder nu i januari mot vad det brukar vara. Normalt är det -20 hela tiden men nu är det plusgrader varannan dag och -10-(-20) varannan dag. Konstigt. Men trevligt med lite vårväder emellanåt:) Idag är det en kall dag...

1 kommentar:

  1. Hä finns int na värr än tannläkarn :O lider mä de, ja har int na lust ti betal min räkning heldä. Int var hä jo jag som vila ti tannläkarn å byit ut två plomb. Hä er jo nu baket som ja har tandvärk :O

    SvaraRadera