fredag 14 januari 2011

Ännu bättre

Ännu lite bättre idag:) Men inatt hade jag fruktansvärt ont i halsen:( Men nu är det nästan borta helt:) Lite hostig är jag men jag känner mig nog i princip frisk:) Ska inte göra mycket idag i alla fall, men in till stan hamnar vi nog att gå. Måste säga till att vi flyttar åt Sonera så att vi får internet i nya lägenheten också:) Och så behöver vi mat för helgen. Robin har skola bara mellan 10 och 2 idag:) Och sen ska han inte till jobbet idag:) I helgen ska vi provsitta soffor och titta på tvättmaskiner. Jag är lite arg på mig själv för att jag inte mins vilken färg något var i lägenheten. Eller vardagsrummet och köket var vitt men sovrummen tror jag att var blåa och brunröda(?) men jag har antagligen heeelt fel så jag tänker inte köpa någonting till lägenheten ännu:p Det är ju bara 2 veckor kvar:) Eller vi vet ju inte exakt när vi får flytta in. Det kan vara om 11 dagar, men också om 17. Hoppas att vi får flytta in tidigt:) Nästa vecka tycker jag nog att jag ska få börja packa ordentligt:) Vi kanske hamnar att åka norrut nästa vecka någon gång efter en bilkärra. Det finns en hel del trevliga personer som har erbjudit sig att hjälpa till så vi får se hur många som behövs sen:) Nu ska jag äta morgonmål:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar