torsdag 9 december 2010

UL

Kom just hem från huvudhälsostationen. Har varit på ultraljud för magen. Gick ju ner jättemycket i vikt på en gång för någon vecka sedan, men nu har det såklart blivit bättre så det kändes lite onödigt att fara men nu vet jag ju vilka fel jag inte har:) De gjorde lungröntgen också. Har ingen aning om varför... Nå de hittade inget konstigt på ultrat som tur var:) Frågade läkaren om han kunde se myomet som jag har i livmodern. Han använde ju bara UL på magen så det var lite svårt att se men vad han kunde se så såg han ingenting stort i livmoder i alla fall som tur är!:) Så myomet håller sin storlek så jag behöver inte oroa mig:) Men det är bra att kolla upp det med jämna mellanrum. Får svaren från röntgen på måndag. Theodor ligger i vagnen med ytterkläderna halvt på för han somnade i bilen:p Vi steg upp halv 8 i morse och några minuter senare började borrandet igen så vi hade vaknat då hur som helst så det kändes inte lika jobbigt att inte få sova länge. Theodor var lite bättre på att sova inatt:) Han vaknade några gånger runt 1 och sen 6 för mat. Så det blev ändå ganska bra sömn inatt.

Robin for till skolan just och sen har han en del ärenden innan han far till jobbet. Jag har körövning ikväll så han kan inte vara bota alltför länge. Det är faktiskt riktigt skönt att komma hemifrån 2 timmar varje vecka:) Men roligt att komma hem igen för jag börjar nog sakna mina pojkar genast som jag är borta ifrån dem. Grannarna, eller vem det nu är, borrar igen. Börjar bli van med det. Men helst skulle jag såklart se att de blir klara med renoverandet eller rörbytet snart. Idag måste jag tvätta kläder. Börjar bli akut klädbrist här hemma nu så:p Måste hitta orken till det först:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar