torsdag 2 december 2010

Theodor

Theodor tackar för gratulationerna och hälsar att han nu är 72,8cm och 9530gram stor:) Allt gick bra vid rådgivningen och de var riktigt nöjda med honom:) Får börja göra lägenheten babysäker så småningom:) Grannarna renoverar idag också. Suck.

Men nu till riktigt trevliga nyheter!:) Igår så var vi till en guldsmedsaffär och tittade på ringar. Redan innan det var vår tur så såg jag under kassan en ring som jag tyckte var jättefin men jag visste inte hur äkta den var eller något. Hur som helst så började kassatanten plocka fram olika sorters diamantringar. Hittade ingen r´som jag tyckte om INNAN hon tog fram lådan med den ringen jag hade sett tidigare:) Fastnade för den direkt så nu ligger den i en ask på bordet här:D 5 diamanter:) Så otroligt fin och riktigt min stil också! Har riktigt bra flyt nu när det gäller bröllopet:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar