torsdag 9 december 2010

Sista dagen som tonåring!

Börjar komma in i en kris nu som bara kommer att vara en dag, idag:P Imorgon fyller jag 20! Halvvägs till 40! Men jag borde väl inte få någon panik över det:p Jag har hunnit med en hel del som väldigt få 20 åringar har gjort:) Det som jag saknar är att jag inte varit till "södern" ännu. Men det är väl inget man måste göra innan man är 20 heller:p Jag ser fram emot mitt år som 20åring:) Mycket roligt att se fram emot!:) Först jul om 2 veckor imorgon, och sen kommer jag att gifta mig som 20 åring:D Och Theodor kommer att fylla 1 år när jag är 20:) Han kommer antagligen också att lära sig gå när jag är 20:) Vi kanske eventuellt börjar titta på ny lägenhet när jag är 20:) Men jag har bara en dag på mig att vara tonåring nu! 12 timmar!:P Men jag kommer ändå inte att göra något speciellt alls. Vi har inte planerat in något speciellt till imorgon heller. Kanske äter något extra gott?:)

Så idag är jag ännu tonårsmamma men imorgon blir jag "vuxen" haha:p Nä, det tar nog ett bra tag till innan jag är vuxen:) Kanske 20 år till?:)

2 kommentarer:

  1. Nee tu kåmbär ti ändras heilt å hållet å naan kåmbär int ti känn igen de tå du e så gambäl ;) hehe.. Ja måsta bara för att ja er 2 mååna älder ;)

    SvaraRadera