onsdag 1 december 2010

Natt

Theodor somnade relativt snabbt. Fick ge ersättning åt honom så somnade han efter att han ätit den. Han vaknade igen 3-4 och då gav jag ersättning igen. Egentligen brukar jag bara sätta nappen i munnen och sen vända honom. Men jag visste att om jag gör det vaknar han igen om några minuter så jag gav ersättning istället. Han åt inte allt och var fortfarande vaken. Fick stiga upp och ge nappen åt honom. Efter en stund vaknade han igen men då vaknade sambon(!) och gjorde det:) Det hör verkligen till ovanligheterna:p Sen sov Theodor till 8 någonting. La nappen i munnen på honom och han somnade om. Sov till 9 någonting och så myste vi lite i sängen och sen steg vi upp:) Gav välling åt honom, men den var för trögflytande. Borde ha använt en annan flaska. Spädde ut den med vatten så gick det bättre. Och efter en stund somnade han och han sover ännu:) Idag ska jag koka ihop kött, potatis och morot åt honom:) Får se hur det går:p Har aldrig kokat kött tidigare, men jag har läst hur man ska göra och det verkar inte alls svårt:) Robin borde komma hem så småningom också så vi ska äta då. Vi var till butiken på andra sidan vägen och handlade igår och det blev 1/3 billigare än det brukar bli:p Men vi behövde inga blöjor eller barnmat och bara 4 mål mat, så:) Nu ska jag nog ta och sätta på mig något annat än pyjamas, hehe:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar