tisdag 21 december 2010

Kameraladdaren

Den är borta:( Så jag kan inte ta några bilder! Fy vad tråkigt! Ska söka efter den senare idag när det blir lite ljusare. Imorgon är det mörkaste dagen på året. Trodde ärligt talat att det var redan idag men tydligen inte:p Theodor somnade relativt lätt igår. Men han vaknade redan 12 någonting och var ledsen så han fick komma i vår säng och sova. Där sov han bra. Han åt en gång lite före 2 redan. Sen sov vi till lite före 9. Robin for iväg till jobbet ungefär då. Nu har Theodor snart rullat sig iväg till köket! Det börjar bli riktig fart på ungen:p Glömde att berätta att jag halkade i helgen så jag har ett megastort fult blåmärke på ena knät. Förra vintern lyckades jag hålla mig på benen hela vintern, och så hade jag tänkt göra den här vintern också. Men tydligen inte. Tur att jag inte hade Theodor i famnen i alla fall! Nu börjar killen i fråga vara ledsen över att ligga i vardagsrummet. Vet inte hur jag ska göra det roligare:p Blir väl att flytta honom till köket som han gillar:) Nu ska jag också försöka paketera in presenter:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar