onsdag 1 december 2010

Ingen hit:p

Jag fixade ihop mat själv åt Theodor idag och blev riktigt nöjd, men han tyckte inte riktigt om den... Nog åt han en del, men inte lika mycket som han brukar. Men jag antar att det tar en stund att vänja sig vid den här konsistensen också:) Nu sover han igen för han sov bara 45 minuter på förmiddagen. Brukar sova dubbelt så länge. Ikväll ska vi in till stan och uträtta en hel del ärenden:) Robin skriver prov nu och sen kommer han hem och då far vi nog in till stan genast så vi hinner innan butiker stänger. Theodor ska äta 4 och sen ca 7 igen så vi måste hinna däremellan:p Tar med mat åt honom för säkerhets skull nog men jag tror nog att han klarar sig:) Sen ikväll ska jag sy klart klänningen åt Robins storebrors fästmö. (Finns det ingen förkortning för det?!) Och så ska jag eventuellt pyssla lite:) Borde tvätta kläder också, för det kan hända att vi åker norrut igen redan imorgon! Borde verkligen inte sitta vid datorn nu mera idag så jag ska nog vara förnuftig och logga ut:P Om jag hade kommit på beräknat datum så hade jag haft födelsedag idag, men nu måste jag vänta ännu 9 dagar innan jag lämnar tonårslivet:P

5 kommentarer:

  1. Det heter väl Robins svägerska :)

    SvaraRadera
  2. Fungerar det den vägen också? För Robins svägerska är väl min syster?:P

    SvaraRadera
  3. Dina systrar o hans brors fästmö är hans svägerskor. Hans syster är din svägerska och så kan du få svägerskor genom dina bröder. :)

    SvaraRadera
  4. Aah:P Okej då förstår jag:) Har aldrig haft det där på klart riktigt:p

    SvaraRadera