tisdag 7 december 2010

FPA

Fick hem papper om ansökan för hemvårdsstöd och vårdtillägg från fpa. Det är ett heldagsprojekt att få dem ifyllt korrekt! Usch. Och så ska de ha Robins löneinkomster per månad. Vad skriver man då när han får arbeta hur mycket eller lite han vill per vecka?! Det går ju inte att fylla i då. Tycker INTE om fpa, eller lite tycker jag om dem för man får pengar av dem men att fylla i blanketter suger! Usch. Får vänta tills Robin kommer hem så får han hjälpa till:) Den 26 januari slutar min föräldraledighet! Det är ju snart! Så då skulle jag kunna sätta Theodor i dagvård, men jag kommer att vara hemma med honom så länge som möjligt nog. Vet inte riktigt vad jag skulle göra annars. Söka jobb antagligen för jag vet inte hur eller vad jag ska studera ännu. Undrar om jag någonsin kommer fram till något?! Nå, allting brukar ordna sig bara man inte lägger sig i för mycket:) Så vi tar en dag i sänder:) Men jag ogillar fortfarande FPAs blanketter. Punkt slut.

1 kommentar: