onsdag 29 december 2010

För litet

Märkte igår att vårt vardagsrum har blivit för litet för Theodor att röra sig i! Antigen är han och tuggar barnvagnens hjul (uäk), drar i sladdarna bakom tvn eller slår huvudet i bordet:p Det finns inte tillräckligt med svängutrymme. Som tur är så är vårt nya vardagsrum större. Eller kanske inte större men inget matbord ska vara där:) Så det blir bättre utrymme för Theodor:) Och så finns ju hans rum också:p Åh, det här blir nog bra:) Hoppas bara att vi blir friska snart. Jag är ännu hostig och Theodor är lite hostig också, men inte lika mycket som för en vecka sen:) Kanske han inte börjar krypa innan vi flyttar så behöver vi inte göra hela den här lägenheten babysäker bara för några veckor:p Inte för att det finns så många farliga saker framme. Men i alla fall:) Inget ska få förstöra mitt humör idag:)
Theodor vaknade för en stund sedan:) Han har sovit hela natten förutom en matpaus. Skönt att vara tillbaka i de gamla rutinerna igen:) Jobbigt när han vaknade hela tiden! Han har sovit utan napp också största delen av natten:) Idag tror jag att jag ska försöka ta mig in till stan och fixa ett nytt telefonabonemang åt mig:) Ska posta ett brev till FPA också. Det är inte så jättekallt idag:) Bara -11. Ska städa lite, mata Theodor och sen ska vi nog gå in till stan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar