tisdag 28 december 2010

♥ Dag 19 – Detta ångrar jag

Det finns väl säkert en massa saker som man ångrar men det är egentligen bara en sak som har etsat sig fast på mig, och det är verkligen ingen stor sak:p När jag var yngre och gick i lågstadiet hade jag mina småkusiner från Sverige på besök. Vi var till stan och min yngre småkusin och min lillasyster fick sitta bak i bilen. (Vi hade en 7 personers bil så man satt felvänd längst bak, vilket var kul). Min mamma sa att jag och min äldre småkusin fick sitta där bak nästa gång. Mina småkusiner fick komma med mig till skolan och när vi skulle hem därifrån så sa jag åt läraren att vi inte ska hem med buss för min mamma skulle komma efter oss. Hon hade ju sagt att vi skulle få sitta längst bak nästa gång och det här var enda tillfället vi skulle åka bil före de skulle hem igen så jag antog att hon skulle komma efter oss. Det visade sig att det nog var meningen att vi skulle åka buss och inte bil. Men mamma fick komma efter oss. Mins inte om vi ens satt längst bak då, men då ångrade jag att vi inte åkte med buss för det hade varit mycket roligare än att åka bil:) Det ångrar jag:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar