fredag 3 december 2010

Betald!

Nu är klänningen min betald:) Ska kanske hämta den idag. Ska ringa dit och fråga om det passar. Fick skatteåterbärning idag och de pengar hade jag tänkt skulle gå till brudklänningen och de gjorde de också:) Och så betalade jag hyran och den nyckel som vi beställde när jag "tappat bort" min:p Så nu är jag nästan lite fattig:p Men så småningom kommer föräldrapengen:) Nu äger jag äntligen klänningen helt och hållet! Är nu bara rädd att gå de 3 kvarteren med den utan att smutsa ner den, fast den är i "plastpåse":P Tänk om någon smutsar ner den på vägen hem?!
Idag ska vi norrut också så vi ska börja ställa ihop lite mat osv:) Ska köpa nya däck till bilen också är det tänkt:) Ha en riktigt skön helg och en trevlig självständighetsdag!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar