tisdag 16 november 2010

Tidigt

Theodor tyckte att vi skulle stiga upp redan lite före 8 i morse:p Igår kväll somnade han ganska sent. Men Robin hade huvudansvaret för nattningen för han satt vid datorn som är bredvid spjälsängen. (Ja, vi behöver en större lägenhet:p) Jag tittade på en film som kom på tv:) Sen gick jag och la mig direkt efteråt. Finns nästan inget bättre än att sova:D Theodor var dålig på att äta igår. Vet inte riktigt varför men han åt bara halva burkar. Idag är han lite snuvig, men inte mycket som tur är. Hoppas att det ger med sig snabbt! Idag har vi ingenting inplanerat. Har fått hem en lapp att jag får hämta ut liberolåda nr 2 från Lindex:) Men vet ännu inte när jag ska göra det. Robin har lång skoldag idag så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Theodor är i alla fall nöjd på golvet nu och leker med en skallra:) Nu ska jag läsa era bloggar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar