måndag 8 november 2010

Tänder på g?

Theodor har varit extra gnällig nu och dreglat som en tok i helgen. Dessutom har han suttit och sugit på överläppen hela halva helgen. Misstänker att det är mera tänder på g.

Annars så har Theodor utvecklats mycket nu på en gång igen. Han snurrar runt på stället när han ligger på mage:) Och så pratar han mera:p Igår kväll blev det ingen gröt för hans del. Trodde att vi skulle hinna till Vasa innan han blev hungrig, men det hann vi inte så han fick ersättning i bilen. Sen fick han välling inatt och mera ersättning i morse. Nu sover han. Borde egentligen göra samma sak, men ha sover bara 30 minuter åt gången så jag skulle inte hinna somna. Blev inte mycket sömn i helgen så jag känner mig ganska slut. Ska lägga mig på soffan en stund så jag orkar iväg på träff på eftermiddagen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar