fredag 19 november 2010

Svårunderhållen

Theodor är en famnbebis för tillfället. Han vill inte riktigt göra någonting ensam. Speciellt nu på dagen mellan sovpaus 1 och sovpaus 2. Men nu fick jag leka med mitt kamerafodral så han blev nöjd:) För en stund i alla fall:p Robin borde komma hem om en stund men sen ska han iväg till jobbet så då är vi ensamma igen några timmar. Ska planera vad jag vill äta i helgen:) För en gångs skull stannar vi ju kvar i Vasa över helgen:) Ganska så skönt att inte behöva stressa iväg:p På söndag är det julöppning i stan:) Ska köpa hörselskydd åt Theodor innan det för raketerna smäller ganska högljutt. Kanske vi köper lite julklappar i helgen:) Jag ska uppträda med kören på söndag:) Vi är inte så många som har möjlighet att komma men det ska nog gå bra i alla fall tror jag:p Ska ta och öva lite på sångerna tror jag. En av sångerna vi ska uppträda med har jag aldrig ens hört innan så det blir spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar