tisdag 23 november 2010

Söt unge:)

Theodor ligger i vagnen och sover. Han ler i sömnen från och till:) Gullunge:) Idag tror jag att jag ska pyssla lite till:) Robin har skola till 4 idag så vi är ensamma hemma länge. Fick meddelande från Buzzador att mina barnmatsburkar har kommit till posten:) Nice! Ska hämta dem imorgon tror jag. Vi ska ändå in till stan och handla lite inför lillajul då så:) Det här är en riktigt bra vecka bortsett från min förkylning då. Men om jag tar den lika bra som Theodor gjorde så lär den vara borta imorgon:p Hoppas!:) På torsdag ska jag först till tandläraren... Tycker inte om att fixa hål i tänderna, men men... Sen på kvällen ska jag på mamma träff utan bebisar:) Det blir roligt! Är ganska mycket yngre än somliga där, men oftast märks det inte. Går riktigt bra att umgås med de som är 10 år äldre också:) Känner mig sällan som en ung mamma. Har aldrig fått dålig kritik för satt jag fick barn så ung förutom i början av graviditeten men det var bara 2 stycken så i det stora hela inte ens en procent av alla som "reagerat":)

3 kommentarer:

  1. Hä va no jätteskönt! Men ja vågar int hoppas på att i fortsetär :)
    Bra att Theodor e snäll mä är! ;)

    SvaraRadera
  2. Aj det funkar med Buzzador... Jag gick nämligen med för ca en månad sedan men har inte hört något från dem...

    h. Random läsare

    SvaraRadera
  3. Det tog nog över en månad efter att jag blivit medlem innan jag fick delta i någon kampanj.

    SvaraRadera