söndag 21 november 2010

Raketer

Julöppning på torget idag med raketer:) Vi var bara dit och tittade på dem. Theodor blev inte rädd och inte speciellt fashinerad heller:p Han åt riktigt duktigt idag:) Heeela grötportionen:) Och nu försöker vi få honom att somna men det går inte så bra. Han verkar vara pigg fastän har bara sovit 1 timmer och sen 2 timmar idag. 4 timmar sen han vaknade senast så jag tycker att han borde somna nu. Hoppas att han sover länge imorgon:) Han har inte varit lika hostig idag som igår:) Så han får sova i egen säng.

Jag har hunnit med en massa bröllopspyssel idag:) Tänker inte avslöja allt, men inbjudningskorten är nästan klara, förutom texten inne i korten:) Riktigt roligt att pyssla!:) 46 inbjudningskort blir det så det är en del att pyssla med:p Blir ju mer n dubbelt så många gäster, men många som är bjudna är hela familjer så alla behöver ju inte varsin inbjudan:) Hade tänkt börja med placeringskorten men märkte att jag inte har material till det ännu. Ska köpa det imorgon tror jag, innan ung mamma träffen:) Är lite rädd att bröllopet ska bli för fluffigt för Robins stil, men vi jämnar ut det med transporten till festlokalen:) Vet inte om jag ska avslöja vad vi ska åka i... Men några av er vet nog redan:) Ska fundera på det:p

Snart börjar Beck och sen blir det sovdags:) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar