onsdag 10 november 2010

Nervös...

Vill ha tillbaka mina nycklar nu! Hoppas att de är i bilen. Robin skulle söka igenom bilen när han slutar skolan halv 12. Om de inte är där så vet jag inte vad jag gör. Kanske ringer till polisen och frågar om de har fått in mina nycklar?!

Nu till en helt annan sak. Theodor sover ännu!! Det börjar bli rekord det här:p Men han nös just och hostade en gång så han kanske börjar vakna. Det är konstigt, men Theodor nyser alltid 3 gånger i rad:p Nu är han vaken så jag ska ta upp honom:) Vill ha mina nycklar....

1 kommentar:

  1. På finska säger man istället för "prosit" första gången "terveydeksi", andra gången "rikkaudeksi" och tredje gången "rakkaudeksi" (för hälsa, för rikedom och för kärlek) Det är väl därför han nyser just tre gånger :) Mommo

    SvaraRadera